• وبلاگ : رزسفيد
  • يادداشت : اعتراض ملت ايران....
  • نظرات : 0 خصوصي ، 1 عمومي
  • mp3 player شوکر

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     
    + پويا 
    کاتوزيان: وقتي هاشمي زير شکنجه ساواک بود ، برخي ها گروهبان شاه بودند

    مهر : عضو فراکسيون اصولگرايان مجلس نسبت به عاقبت آنچه "آزادي افسار گسيخته عده اي در هتاکي عليه بزرگان نظام جمهوري اسلامي ايران" خواند هشدار داد و گفت: نبايد جايگاه و شأن افرادي چون رئيس مجلس خبرگان رهبري با حرمت شکنيهاي برخي افراد صدمه ببيند که وقتي هاشمي زير شکنجه ساواک بود ، آنها گروهبان ارتش شاه بودند.

    حميدرضا کاتوزيان عضو فراکسيون اصولگرايان و نماينده مردم تهران در مجلس شوراي اسلامي در واکنش به آنچه هتاکي اخير يکي از نمايندگان مجلس نسبت به آيت الله هاشمي رفسنجاني خواند، اظهار داشت: آقاي هاشمي رفسنجاني از کساني هستند که چه قبل و چه پس از پيروزي انقلاب اسلامي افتخارات زيادي براي کشور و انقلاب به وجود آورده و حق ايشان به مراتب بيش از اينهاست.

    وي با بيان اينکه به واسطه خدمات بي شمار آيت الله هاشمي رفسنجاني تمام ملت و نسلهاي کنوني و گذشته کشور ايشان را مي شناسند و با سوابق شان آشنايي دارند ، افزود: امروز بر همه واجب است که در برخورد با چنين شخصيتي که در حال حاضر به عنوان رئيس مجلس خبرگان رهبري و رئيس مجمع تشخيص مصلحت نظام فعاليت مي کنند ادب را رعايت کنند و اجازه ندهند که افتخارات نظام اسلامي با اين سهولت مورد هتاکي قرار گيرند.

    نماينده مردم تهران در مجلس شوراي اسلامي با انتقاد شديد از سخنان اخير کريم عابدي نماينده فردوس در مجلس شوراي اسلامي درباره آيت الله هاشمي رفسنجاني گفت: اظهارات آقاي عابدي بسيار ناپخته بود و من براي اولين بار که اين سخنان را شنيدم تعجب کردم که چطور ممکن است فردي با اين سن و سال درباره آقاي هاشمي به اين شکل ادب را کنار گذاشته و برخورد کند.

    کاتوزيان يادآور شد: نبايد از ياد ببريم که در دوراني که آقاي هاشمي رفسنجاني در زندانهاي رژيم طاغوت توسط ساواک شکنجه مي شدند ، چه کساني به عنوان يک گروهبان در رژيم گذشته فعاليت مي کردند! به هر حال نبايد جايگاه و شأن افرادي چون آقاي هاشمي رفسنجاني با حرمت شکني هاي برخي افراد و بي اخلاقي هاي مرسوم صدمه ببيند.

    اين عضو فراکسيون اصولگرايان مجلس شوراي اسلامي با بيان اينکه اختلاف عقيده و سليقه امري بديهي و طبيعي است خاطرنشان کرد: بديهي است که انتقاد نظرات افراد و جريانات مختلف از جمله آقاي هاشمي رفسنجاني هيچ اشکالي ندارد اما اينکه دهان باز کنيم و اخلاق را فراموش نمائيم حرکتي است که در وهله نخست به زيان خود فرد و نهايتا به ضرر کشور و انقلاب تمام خواهد شد.

    وي تاکيد کرد: تصور بنده اين است که حق آقاي هاشمي رفسنجاني چيزي بيش از اين هاست و ديني که به گردن ما دارد بسيار است؛ آقاي هاشمي رفسنجاني زحمات زيادي براي کشور کشيده و نبايد به واسطه اختلاف عقايد، تمام اين مسائل ناديده گرفته شود و برخوردي خلاف اخلاق و اعتدال با چنين فردي صورت گيرد.

    الله اكبر الله اكبر الله اكبر

    ننگ بر اين رهبر

    مرگ بر شخص ولايت وقيح

    مرگ بر عنتري نژاد خائن

    پيروز و پاينده ملت ايران