سفارش تبلیغ
صبا ویژن

رزسفید

؟؟؟؟ شنبه 86/7/7 ساعت 10:45 عصر

قاچاق زنان و دختران در پوشش زیارت حرم امام رضا(ع)


با دستگیری 25 نفر از اعضای یک باند بین‌المللی قاچاق زنان و دختران در تهران که در ایران فعالیت می‌کردند، این باند فساد و فحشا که سرکرده ‌آ‌نها ایرانی و محل استقرار آنها کرج بود، متلاشی شد.

سرهنگ مهدی احمدی، رئیس اداره ارتباط با رسانه های نیروی انتظامی در گفت و گو با خبرنگار اجتماعی فارس، با اعلام این خبر، افزود: این شبکه ترانزیت، دختران و قربانیان تجارت خود را از مرزهای شمالی کشور وارد و از مرزهای جنوبی کشور خارج می‌کردند و شامل 15 نفر زن تبعه ازبکستان و کشور آذربایجان و 10 نفر مرد که به عنوان هدایت کنندگان باند بودند که همگی آنها طی دو ماه کار اطلاعاتی و عملیات پلیسی پلیس امنیت اخلاقی دستگیر شدند و اکنون در بازداشت هستند.

وی گفت: این باند فساد و فحشا زنان و دختران کشورهای مختلف آسیای میانه را وارد ایران می‌کردند و پس از عبور آنها از ایران از مرزهای جنوبی کشور خارج می‌کردند که اطلاعات بیشتر در مورد مدت زمان دقیق فعالیت این باند و میزان فعالیت آنها در حال بررسی است ولی بر اساس اطلاعات موجود زنان و دختران ایرانی در بین قاچاق شدگان نبوده است.

وی افزود: این باند، زنان و دختران قربانی تجارت خود را در پوشش زیارت حرم امام رضا(ع) از کشورهای آسیابی میانه با هواپیما وارد فرودگاه امام خمینی می‌کردند و آنها را به محل استقرار خود در کرج انتقال می‌دادند. سرکرده ایرانی این باند همچنین از زنان و دختران قاچاق شده در طول مدت نگهداری آنها در ایران با شرکت دادن آنها در مجالس پارتی کسب مال می کرد.

وی گفت: پس از مدتی زنان و دختران قاچاق شده به بندر عباس منتقل می‌شدند و با قایق قاچاقچیان به کشورهای جنوبی خلیج فارس منتقل می‌شدند.

احمدی اضافه کرد: پلیس امنیت اخلاقی نیروی انتظامی در راستای اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی از دو ماه پیش، پس از دریافت گزارشهایی مبنی بر فعالیت این باند فساد، فعالیتهای اطلاعاتی را شروع کرد و در نهایت با 48 ساعت عملیات پلیسی تا تاریخ چهارم شهریور ماه همه اعضای این باند را دستگیر کرد.


نوشته شده توسط: مریم


ِْلیست کل یادداشت های این وبلاگ

اتوبوس شب ونگاه کلی.....
[عناوین آرشیوشده]

خانه
مدیریت
پست الکترونیک
شناسنامه
 RSS 

:: کل بازدیدها ::
66346


:: بازدیدهای امروز ::
4


:: بازدیدهای دیروز ::
8



:: درباره من ::

رزسفید

مریم
تا شقایق هست زندگی باید کرد...

:: لینک به وبلاگ ::

رزسفید


:: آرشیو ::

ماه رمضان
مهر ماه 1386
پاییز 1386



::( دوستان من لینک) ::

اموزش . ترفند . مقاله . نرم افزار


:: لوگوی دوستان من ::











:: خبرنامه ::